Klantcontactcentrum

Klantcontactcentrum

Medewerkers van het klantcontactcentrum beantwoorden vragen van cliënten en klanten die telefonisch en via e-mail binnenkomen. Ze plannen alle afspraken voor de diverse onderzoeken en geven de juiste informatie aan de cliënt over de voorbereidingen van het onderzoek. Als medewerker van het klantcontactcentrum ontvang je soms klanten aan de balie op een van onze hoofdvestigingen.

Als medewerker klantcontactcentrum ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en cliënten en krijg je te maken met uiteenlopende vragen. Je wordt begeleid door een ervaren collega, die je wegwijs maakt in onze organisatie. Denk hierbij aan procedures van onderzoeken, maar ook hoe we omgaan met allerlei telefoontjes. Je doet veel kennis op van alle diensten die een eerstelijns diagnostisch centrum aanbiedt. Samen met jouw collega’s zorg jij ervoor dat klanten en cliënten vriendelijk en goed worden geholpen.

Wil jij werken op een dynamische afdeling en draai jij je hand niet om voor lastige vragen? Bekijk onze vacatures of schrijf je in voor onze job alert.

Nieuwsgierig hoe de afdeling eruit ziet? Lees het in de blog van Fatima, supervisor klantcontactcentrum.

Geen passende
vacature gevonden?

Zie je geen geschikte vacature maar spreekt werken bij Diagnostiek voor U je wel aan?
Meld je dan aan voor onze job alert!

Heb je nog vragen?

Aarzel niet en neem contact op met Joany of één van haar collega's van de afdeling HRM!